Всяка булка си мечтае за красива сватба като в приказките...представя
си как минава по украсената с цветя пътека, от двете и страни заобиколена с най-близките
си хора а накрая я чака усмихнатия младоженец и заедно казват своето „Да“ в
красивата обстановка...
Когато дойде денят, в който се захващате с организирането
на вашата мечтана сватба обаче се сблъсквате с действителността – често, интериора
на обредните домове не е точно това, което сте си представяли... ако държите
сватбата да е точно като в мечтите ви, вашият вариант е изнесената церемония.
Можете да я организирате почти навсякъде – в красива, местност, парк, градина,
зала...Всичко зависи от бюджета, който сте отделили за събитието. Добре
поддържаните градини/локации се заплащат или изискват специални разрешения за
провеждането на събития. Ако бюджета ви е по-ограничен, най-добре потърсете
ресторант с красива градина, в която да организирате изнесения ритуал а след
това вътре да продължите тържеството. Това има и своите плюсове от гледна точка
на организацията:
- докато гостите чакат да пристигнете могат да се разположат на питие в градината.
- В приятната обстановка няма да забележат как минава времето, дори и да ви се наложи да закъснеете (на фотосесията или просто за да си починете).
- Всичко е на едно място и няма да се налага допълнителна координация за придвижването на гостите.
- След ритуала гостите много по-бързо и лесно ще могат да бъдат настанени в ресторанта, който е в близост. Без бързане, без объркване.
- Ще могат да си оставят предварително цветята и подаръците, за да не им пречат, докато ви чакат.
- Ще имат време да се освежат или преоблечат.
За
да организирате перфектно изнесения ритуал е добре да съобразите някои неща
предварително:
- Имайки предвид броя на гостите си, изберете подходящо, достатъчно голямо място така, че да има място за всички, да могат спокойно да наблюдават ритуала,без да се бутат или да им е некомфортно.
- Предвидете столове, на които всички гости или част от тях да могат да седнат. Обикновено денят е натоварен и за вас и за гостите ви – с всички ритуали, придвижването...освен столовете, може да осигурите високи коктейлни маси, на които останалите гости могат да се подпрат, да си оставят чашата, чантата...
- Преценете от къде ще пада светлината – ако е прекалено горещо (особено летните месеци) дори и всичко да е украсено и подредено, вашите гости ще предпочетат да се скрият някъде в страни на сянка и да гледат оттам, отколкото да са на пек. Осигуряването на чадъри би било полезно и при дъжд. Освен това, те също може да участват в декорацията.
- Осигурете си маса, на която да разположите всичко необходимо за ритуала.
- Подсигурете необходимото озвучаване на мястото.
- Ако ритуала е вечерта, подсигурете необходимото осветление.
- Помислете за декорацията – съобразете се с мястото, използвайте даденостите (естествената растителност), те могат да ви спестят от разходите. Почти всяко нещо дори и да не ви харесва може да се „подчини“ на вашата тема и да участва в декорацията. Арка от ковано желязо или с воали е доста подходяща; стойки с цветя, които да очертават пътя ви; бяло платно, поръсено с цветчета; покривки за масите, калъфи и панделки за столовете; свещи, фенери, гирлянди... всичко съобразено с темата, стила и цветовете на сватбата.
В зависимост от мястото и бюджета ви, изнесения ритуал
може да бъде наистина красиво изживяване, което да впечатли гостите ви и да ви
остави прекрасни спомени. Факт е, че изисква по-специфична организация и е
необходимо да предвидите доста неща. Ако се притеснявате за организацията му и искате
всичко да мине наред, без неприятни изненади, винаги можете да наемете някой,
който да го организира предварително и да е там в самия ден, за да осигури
перфектното му протичане. Особено ако сте с ограничен бюджет – такъв тип
събитие вие планирате за първи път – то има своите уловки и тънкости, които за
нас, професионалистите са рутина. Ние сме организирали много такива събития и
опита ни помага доста по-оптимално да разпределим разходите; да предложим
адекватен еквивалент, съобразен с бюджета и спецификата на мястото. Освен това,
дори и сами предварително да сте организирали всичко - в конкретния ден вие няма как да се справите
сами с практическото изпълнение и координацията – необходим ви е някой, който
да проследи и изпълни всички уговорки с подизпълнителите (ресторант, DJ,
флористи..) така, че всичко са случи точно по начина, по който е уговорено
предварително. По начина, по който сте си го представяли
Няма коментари:
Публикуване на коментар